Velký rozhovor s Vladanem Crhou o novém ADSL, CDMA i problémech s ČTÚ.

, 3. srpna 2004

Ve chvíli kdy píšu tyto řádky sám nevím jestli bude tento rozhovor jen jedním z mnoha,
který pouze ještě více rozdráždí uživatelskou veřejnost, nebo jestli se nám podaří
prolomit „komunikační bariéru“. Když jsem pana Crhu žádal o rozhovor, předem
jsem ho upozornil, že otázky to nebudou zrovna příjemné. Bylo mi odpovězeno, že se na
rozhovor těší, zejména když se budeme bavit o konkrétních faktech. V následujících řádcích
se tedy budete mít možnost přesvědčit jestli dostaneme konkrétní odpovědi na konkrétní
dotazy.

Vzhledem k tomu, že otázky byli položeny cca. před 3 týdny, nemohli
jsme reagovat na aktuální novinky na českém telekomunikačním trhu. Pan Crha si uvědomil
menší zpoždění a zařadil mezi odpovědi i informace o novém CDMA a změnách u služby ADSL.
Tak jdeme na to:

Otázka: Tuto otázku jsem již jednou položil
minulý týden v on-line rozhovoru, naprosto chápu, že nebylo ve vašich silách v průběhu
několika minut vysypat z rukávu spoustu čísel. Teď však máme času dost, takže si dovolím
mojí otázku zopakovat.

Diskuze k článku

Ranger, 12. 8. 2004 (20:28):

Pokud pokrytí považujete za prkotinu, pak asi na rozdíl třeba ode mě nežijete v oblasti, kde není ADSL, CDMA ani jiná možnost broadbandu. Je to cca 25% obyvatelstva a územně určitě hodně přes 1/3 plochy ČR.

POKRYTÍ je ta naprosto hlavní věc a já naopak považuji za prkotinu vaše rozčilování nad limity apod. (i když ty limity jsou opravdu otřesné, to máte pravdu, ale co s tím, když to vůbec nemám šanci mít?).

Pavel, 12. 8. 2004 (18:51):

Mate asi pravdu, jenze ja nechapu kdyz napriklad mate moznost podrobneho rozhovoru a kladeni neprijemnych otazek p. Crhovi, tak proc nejdete po meritu veci. Budu konretni – Internet Express, padani rychlosti po 1 GB tydne na 64/64 = mesicni limit 4 GB. Telecom to cele prezentuje jako standardni Evropsky tarif. Proc neusvedcite p. Crhu ze lzi? Proc uz na Lupe nejsou clanky s velkymi nadpisy "Limity ADSL v CR jsou patri mezi nejprisneji na svete" ci "Telecom lze aby obhajil absurdne limitovane ADSL" apod.?
Internet Express 512/128, limit 4 GB mesicne, rychlost pada na 64/64 po 1 GB tydne, cena cca 1050 Kc s DPH. Copak je tohle mozne?? Copak v Polsku, Madarsku, Slovensku, Estontsku, Litve, Francii, Anglii, Nemecku a ja nevim kde je normalni, aby si za vic jak 1000 Kc nemohl uzivatel pri plne rychlosti stahnout treba 20 GB?? Vzdyt je to naprosto absurdni, ceske unikum, ceny sice evropske, avsak naprosto znehodnocene temer silenymi datovymi limity, ktere proste nemaji obdobu (snad krome Rakouska ci Chorvatska). Proto nechapu ty otazky okolo a minuti podstaty – jak by asi p. Crha zduvodnil ze u nas muzete pri plne rychlosti stahnout za 1050 Kc 4 GB dat, a treba v UK nebo Polsku v zakladnim tarifu 30 GB ci jeste vic dat? A tak dale, proste je to zlodejina a lez. Co se tyce agregace 1:50, tu snad ma jen UK a pak Belgie ci Holandsko, ne? Podle vas ma hodne zemi natvrdo nastavenou agregaci 1:50 u sluzeb za 1500 Kc?

Miloslav Sova, 12. 8. 2004 (18:18):

Řekl jste to opravdu až moc tvrdě:-) Toto hnutí si dalo za cíl podporovat rozšíření Internetu v ČR a už víc než 2 roky se nám daří cíl plnit. Nečekejte od nás zázraky, lidi kteří se aktivně zapojili do výzvy dělají vše o svém volném čase (takže nemůžeme být na každém jednání, psát články jako na běžícím pásu a komunikovat se všemi institucemi, které mají co do činění s Internetem). Připravili sme pro lidi rozsáhlý seznam WiFi sítí, přehled cen ADSL ve světě, poradnu atd. Co se týká agregace, limitů a rychlostí souhlasím s vámi pořád je co vylepšovat (i když není pravda, že agregace 1:50 je jen ve dvou státech v tom vám budu oponovat a jsem přesvědčen že jsem těch tarifů prozkoumal podstatně více než kdokoliv v této republice). Místo kritiky bych očekával od vás trochu snahy, jak nám v naší práci pomoci:-) Zdraví Sova

Pavel, 12. 8. 2004 (02:39):

Protoze tohle hnuti uz ponekud, kdyz to reknu tvrde, zdegenerovalo. O skutecne zavazne otazky uz se vpodstate nikdo nezajima. Ackoliv nejdulezitejsi je, kdy dojde k zvetseni naprosto absurdne nizkych datovych limitu, nemajicich na celem svete u ADSL obdoby, pripadne zrychleni, dale treba jaktoze nedoslo a kdy dojde k propojeni siti s COL kdyz uz lhuta od rozhodnuti CTU davno uplynula, pripadne kdy dojde k zrychleni ADSL ci snizeni absurdni agregace, ktera rovnez krome 1-2 statu na svete nema obdoby.. a tak dale.
Bohuzel tyto jedine nejdulezitejsi otazky v rozhovoru nenajdeme, nebo jen okrajove, misto toho jen toceni se u temat jako pokryti a mirnych opatrnych otazek, zdali Telecom nekdy vylepsi (nejake) parametry ADSL. Ach jo :-/

scorpio, 7. 8. 2004 (17:51):

Pred par tydny jsem nekde cetl live rozhovor s panem Crhou (myslim, ze to bylo na Mobil.cz) a tam rikal neco o zrychleni PROFI tarifu v srpnu tohoto roku. Vcera jsem se vratil z dovolene, rychle najel na net, ale dozvedel jsem se jen o CDMA a Inet Start :(. Takze by me zajimalo, proc jste se pane Sovo nezeptal i na toto zrychleni. Nejake tarify s 250mb na tyden – to se snad ani neda normalne pouzivat :).

Desormais, 5. 8. 2004 (02:42):

Já jsem využíval dial-up za paušál. Nejdřív jsem využil nabídku od GTS, ale když mě a jiné odpojili (maskujíc to za softwarovou poruchu), přešel jsem na dial-up za paušál od Čtc, tam šlo všechno v pořádku (i když třeba o tom, že za oba aktivní datové kanály ISDN se platí také dvakrát za čas, Čtc taktně pomlčel). Ke konci května Čtc zkušební paušální provoz ukončil. Hned 1.6. jsem volal na informace, že chci změnit svůj "impulsní" tarif z ISDN basic na levnější Internet 780. Paní mi řekla, že to je možné, ale že Čtc nabízí pro všechny (zdůraznila ÚPLNĚ PRO VŠECHNY), kteří dosud nemají pokrytí ADSL, celodenní paušál pro dial-up, jakýsi náhražkový paušál (vlastně pokračování ukončeného zkušebního paušálu). To se mi líbilo a pomyslel jsem si, že Čtc konečně začíná myslet aspoň trochu na své zákazníky. Pak mi také řekla, že na tuto novou službu ještě není hotová nabídka a zatím není možná registrace, že musím počkat pár dní. Já jsem přesto trval na změně tarifu na Internet 780. Ale paní mi řekla, že by účinnost nového tarifu stejně naběhla až od 11.6. a v té době už Čtc bude určitě nabízet nový dial-up paušál. Tak jsem tomu uvěřil. Asi za 3 dny jsem volal na infolinku znovu a několikrát, ale dozvěděl jsem se jinou verzi příběhu: že nárok na tento paušál mají jen ti, pro které se plánuje pokrytí ADSL do konce září letošního roku. Jelikož v mém případě se to neplánuje vůbec, tak jsem znovu zažádal o změnu "impulsního" tarifu. Ale bylo mi řečeno, že změna tarifu se musí provést min. 10 dní před začátkem nového zúčtovacího období (tzn. při prvním zavolání by se to stihlo). Jelikož bylo asi 4.6. a už to nešlo stihnout, účinnost naběhla ž 11.7.. Takže díky "skvělé" informovanosti operátorek jsem platil měsíc zbytečně dražší tarif, než bylo nutné a než jsem chtěl. To je pro Čtc typické, dokonce se mi zdálo, že to bylo i záměrné.

Čtc platím už asi 3 roky měsíčně od 3 do 4 000 Kč. Párkrát i víc. Tato firma je zosobněním zkostnatělosti, hamižnosti, pohodlnosti a neupřímnosti. Po přečteném rozhovoru (a trapných odpovědích) mám opravdu problém nazvat pana Crhu slušnými formami antipatie.

Momentálně zkouším CDMA a není tady signál. Jiná možnost připojení tady není.

ARow, 4. 8. 2004 (23:12):

mno ja byl jen nastvanej kdyz sem si precetl odpovedi kde si crha pochvaloval internet expres kterym klamou lidi…

pokud si nepodepisoval zadnou smlouvu tak te k nicemu nutit nemuzou 😉

Wolf_CZ (Zkušební provoz 24hod modemu), 4. 8. 2004 (20:39):

A pravděpodobně se termíny zavedení ADSL liší .. ještě před týdnem mi to hlásilo od 27.9 a dnes 3.9.

Wolf_CZ (Zkušební provoz 24hod modemu), 4. 8. 2004 (20:27):

Koukejte se trochu klidnit ve výrazech pánové .. když už víme že tady diskuze sleduje někdo z telecomu a když už se na něco chceme zeptat tak alespoň trochu úcty a slušného chování (a to i když je to telecom), taky sem naštvanej, že platim předražený účty za modem ale tim že tady budou věci jako strč si to do pr**** nic nezískáte …

Rád bych se tedy na tomto místě taky pozeptal …

Informujete dostatečně své operátory na technické podpoře ? Už jsem tu to někde vysvětloval ale napíšu to zjednodušeně znovu…

Využívám služby dočasného modemového připojení 24hod, než tu bude dostupné ADSL, jeden den se vůbec nešlo připojit, nebo bylo spojení přerušované, takže jsem volal na technickou podporu a dozvěděl jsem se že operátorka vůbec nic o tomto paušálu nevěděla, měla stálé otázky jestli se připojuji přes Quick nebo jiného operátora a byl jsem si naprosto jistý že jsem vše dobře vysvětlil … nakonec asi po 5 minutách se to vyřešilo, ale operátorka o tom asi věděla pramálo …

A ještě jeden dotaz, ADSL tu bude dostupné tuším od 27.9 … nejsem vázán na to abych ho nutně objednával i když využívám ten modemový paušál ? (dostal jsem nabídku od WiFi na přibližně stejné datum)

Miloslav Sova, 4. 8. 2004 (17:29):

Dobrý den,

samozřejmě, že si cením vaší práce, sám dobře vím kolik času člověk musí obětovat pro sesbírání takového množství údajů – já většinu údajů sbíral ještě na dial-upu, takže ČTc si přišel na hezkých pár tisíc:-)
A teď k věci:
1. Vaše jméno jsem zmínil proto, že v dokumentu bylo napsáno, že jste ho zpracovala vy. Za každou práci, je někdo konkrétní zodpovědný. Když se já v článku dopustím nějaké nesrovnalosti, také nikdo neříká "IPV jsou blbci" ale "ten Sova je ale blbec". Tím chci pouze říct, že jste odvedla kus dobré práce a já neviděl důvod neuvést vaše jméno. Takže o tom co je správné bychom mohli polemizovat.

2. Uvádíte, že mi jistě neuniklo z jaké doby pocházejí data, která jsou ve vašem porovnání. Jediný údaj, který v dokumentu uvádíte je datum kurzovního lístku 8.4.2004. Nikde jsem nenašel informaci, že data pocházejí až z června 2003.

3. Mám k dispozici všechny volně přístupné studie Point-Topicu od roku 2001 a nikde jsem takto podrobný přehled cen neviděl (a to už jsem s Haroonem Buttem mluvil i osobně a s Point-Topicem máme velmi dobré vztahy) Je ale možné, že máte k dispozici nějakou placenou verzi. Každopádně, kdyby jste nás požádali o spolupráci, poskytnul bych vám i novější studie které se zaobírají cenami PSTN a ADSL. Například dokument OECD z 18 června 2004, který obsahuje ceny všech operátorů s října 2003
http://www.oecd.org/dataoecd/58/17/32143101.pdf

4) U zmiňovaného Polska skutečně došlo k změně ceníku až k 1.6.2004, takže jste nemohla tušit, že cena ještě poklesne. Opět, ale upozorňuji na skutečnost, že když 2.8.2004 obdržím od Telecomu dokument v kterém je u Polska červeným písmem poznámka "NEW", tak nemohu tušit, že údaje jsou téměř 4 měsíce staré.

Lucie Kahánková, 4. 8. 2004 (14:45):

Když už si autor dovolil zmínit mé jméno (správně je uvést společnost), určitě mu neuniklo, že přehled byl zpracován v dubnu 2004. Takže je logické, že se data neshodují, neboli spíše ceny. Veškerá data byla sesbírana jednak z pravidelné studie společnosti Point-topic, což je vidět v tabulce, a ta byla aktuální k červnu 2003. Bohužel Point-topic sbírá hodnoty za celý svět, je jasné, že studie pak může vyjít jednou ročně. A tam kde jsou tarify doplněny slovem NEW – jsou hodnoty k dubnu 2004 dle www stránek, a nebo jsou získané od operátorů.
Takže zmiňované Polsko mělo tarif za 99 PLN v dubnu 2004, jak uvádím.

Mablung, 4. 8. 2004 (11:31):

Mě docela rozesmálo, když se tu mluví o poklesu počtu telefoních linek. Mě asi před měsícem odmítli rozpojit dvoulinku nebo zavést novou linku s odůvodněním, že nemají volné sloty. A to bydlím v Praze.
Tj. ADSL volné sloty u nás jsou, ale já je nemohu využít, neboť na dvojlince ADSL zavést nejde 🙁

Vladan Crha, 4. 8. 2004 (11:26):

Břeclav – pokryto
Znojmo – pokryto
Hodonín – pokryto
Opava – část pokryta, další část pravděpodobně do podzimu.

Nerozumín úplně větě "…se pokrývají oblasti, které už dávno jsou pokryté (ADSL, kabelovky)…" Fakt si myslíš, že nově zavádíme ADSL tam, kde, kde už máme ADSL?? Nebo ti leží v žaludku navyšování kapacity DSLAMů v lokalitách, kde je velká poptávka po IEx??

Vladimir Schafer, 4. 8. 2004 (10:37):

Mel jsem ve svem predchozim prispevku dotaz, lec byl zredigovan, proto se ptam jeste jednou.

Vi nekdo – nejlepe primo pan Crha – zda stat Ceskemu Telecomu financne kompenzuje poskytovani tarifu HOME SPECIAL?

ARow, 4. 8. 2004 (00:58):

Internet expres si strc do pr*ele jelikoz vetsina lidi si to kupuje s tim ze je to NEOMEZENE a nevi ze ma takto tvrde aplikovane FUP (256/64 250mb za tyden za 900 ste celkem ftipalci ;)) a myslim si ze je to klamava reklama … mno co dodat … ste prasata ktera zamlcuji fakt o FUP..

xoxo, 3. 8. 2004 (23:39):

kdy zase přispěješ do diskuze??
Tady se tě pár lidí ptalo, proč se pokrývají oblasti, které už dávno jsou pokryté (ADSL, kabelovky) a proč se kašle na místa, kde zbývá analogovej modem.
Mimochodem, Morava je pokrytá naprosto prašivě – viz Opava, Znojmo, Hodonín, Břeclav. Tak nedělej mrtvýho brouka a něco ze sebe vyploď…

xxx, 3. 8. 2004 (21:23):

K těm "naprosto konkrétním cílům" Českého Telecomu, něco se nechá vyčíst zde http://hellonfel.info/bigpic.php?id=25 , ale pořád mi není jasné, zda to je skutečný cíl ČTc nebo nějaký vydařený aprílový žertík..

..Nezveřejňujeme však žádné naše plány či dopředné odhady a to platí i pro vysokorychlostní internet. Naše ambice směřují spíše k naplnění těchto cílů..

Hm, hm, na žlutozelenomodré poměry velmi odvážná slova, opravdu to budu se zájmem sledovat..

Vladimir Schafer, 3. 8. 2004 (21:14):

Informace o francouzskem tarifu za 7 EUR jsou na strance
Volně prelozeno z teto stranky: jedna se o nabidku, ktera reaguje na vladnipozadavek redukovat telefonni naklady u socialne slabsich. Uspory oproti beznemu tarifujsou ve vysi 6 EUR (bezny tarif stoji 13). Vyuzit teto nabidky mohou: osoby a) pobirajici davku dokryti do zivotniho minima, b) pobirajici davky pro handicapovane ci c) davky jiné

ZTP/P, 3. 8. 2004 (19:48):

mohu potvrdit, ze je mozno k tarifu home special (0,- pausal, 0,- kredit, plati se jen za pristroj cca 18,-) priobjednat adsl. mam ho jiz pul roku a platim pouze za nej + data.

Ranger, 3. 8. 2004 (17:53):

…jak vidím, tak to tady čtete. Prosím sdělte mi, proč se pokrytí službami ADSL a CDMA nedoplňuje, naopak se z drtivé většiny překrývá, takže platí, že kde mají ADSL, mají i CDMA, zatímco jinde (jako u nás) mají leda oči pro pláč. Kdy s tím konečně začnete něco dělat? Je to OSTUDNÉ!

Miloslav Sova, 3. 8. 2004 (16:39):

Nejsem si jist, jestli sociálně slabší a tělěsně postižený je to samé:-)- to jenom poznámka k té Francii. Průkaz ZTP jinak u nás vlastní nejen tělesně postižení občané. Tolik pro upřesnění. Samozřejmě o slevách pro ZTP něco málo vím . Nezlobte se na mě, možná to máte na webu někde uvedené, ale já nikde nenašel, že by -nulový tarif- pro ZTP bylo možné kombinovat s ADSL. To je pro mě nová informace a předpokládám, že i pro velkou část vámi zmiňovaných 60 tisíc postižených. Věřím, že do diskuse nám brzy přispěje předseda Svazu pacientů, který uvede informace na pravou míru. Já se pokusím zjistit více informací o té Francii, teď již ale musím do práce jestli dovolíte:-)

Vladan Crha, 3. 8. 2004 (15:50):

Ano, i u nás je zvýhodněný paušál pro část tělesně postižených – ve výši 0 (slovy nula) Kč. Využívá ho cca 60 tisíc zákazníků, ADSL si k němu mohou pořídt také. Budete ho používat ve svých srovnáních? 🙂

Miloslav Sova, 3. 8. 2004 (15:42):

V komentáři jsem uvedl, při letmém shlédnutí:-) Nenuťte mě prosím, abych zmiňované porovnání vzal položku po položce. Když mi náš dopisovatel (několik let žijící ve Francii a využívající tamní ADSL připojení) napsal, že nejlevnější poplatek za linku se pohybuje kolem 6 Euro, nepátral jsem dál, jestli je to cena akční, nebo pro lidi sociálně slabší. Nicméně, tento poplatek ve Francii existuje, může se kombinovat s ADSL a zřejmě ho využívá docela dost lidí. Nabízí něco podobného pro sociálně slabší snad ČTc? Ta výtka k ceně v Polsku je snad oprávněná:-) Vaši poznámku samozřejmě přijímám, je docela dost dobře možné, že i v našem přehledu cen se najdou chyby nebo neaktuálnosti. Jen jsem chtěl poukázat na skutečnost, že když ČTc připraví podobné porovnání, mělo by si všechny uváděné údaje několikrát ověřit (viz. třeba poplatky na Slovensku) S přátelským pozdravem Miloslav Sova

Chichi, 3. 8. 2004 (15:31):

S Vaším smyslem pro detail, pane Sovo, by Vám neměla utíkat ani taková drobnost, jako je problematika i a y v české gramatice. Možná jste chtěl vyzdvihnout zlobu postkomunistických regulátorů, nicméně čeština je řadí spíše (jak tomu také ve skutečnosti je) do "mladých regulátorů". T výše uvedeného vyplývá, že jsou to "zlí regulátoři" nikoliv "zlý regulátoři".

Lucie Prokopová, 3. 8. 2004 (15:11):

Musím reagovat na chybné sdělení ve Vašem komentáři, kde reagujete na informace od Lucie Kahánkové. France Telecom, pokud je mi známo, sice nabízí Vámi uvedenou nízkou cenu za linku (6 EUR), nicméně pouze pro sociálně slabší předplatitele ("abonnement social"). Přesná cena za tuto službu je 5,85 EUR (bez DPH). Cena ve výši 425 Kč je pro běžné zákazníky správná a aktuálně platná.

Ranger, 3. 8. 2004 (14:43):

Prosím vysvětlete mi, jakým způsobem pokrýváte republiku signálem CDMA. Vzhledem k tomu, že jste s Telecomem v podstatě jedna firma a snažíte se o společnou nabídku vysokorychlostního internetu, bych očekával, že se budete snažit také o to, aby se vaše nabídky doplňovaly a aby tedy CDMA pokrylo místa, kde není dostupné ADSL. Z jakého důvodu tomu tak není? Proč opět jako první pokrýváte místa, kde už je ADSL a spousta dalších možností vysokorychlostního připojení, a nepokusíte se pokrýt oblasti, kde žádná možnost vysokorychlostního spojení není dostupná? I zde si lidé chtějí pořizovat broadband, ale nemají šanci.

Vaše strategie rozšiřování vysokorychlostního internetu je silně diskriminační, uvědomujete si to?

MiP, 3. 8. 2004 (12:58):

…jak říká klasik "My nesmíme ani naznačovat"

albene, 3. 8. 2004 (12:36):

Gratuluji, pane Crho, jste clovek na svem miste… byla by velka skoda, kdyby si Vas nevsiml nekdo ze straniku libovolne barvy a neprichystal nejakou sikovnou vladni ci diplomatickou funkci, takoveho talentu mlzit a polopravdit je pro CTc snad skoda… no, i modrozlute korytko je plnicke, tak dobrou chut… 😉

Kategorie Technologie.

Diskuze: 28 Comments

Navštivte také

Speedmeter Internetu pro všechny

Katalog Wifi sítí

Reklama:

Bleskovky

Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

, 21.9. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

, 28.4. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

, 22.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

, 28.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

, 6.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

, 14.1. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

, 19.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

, 12.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

, 8.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

Ruší vaše vysílače meteoradary? Nově máte 48 hodin na odstranění rušení bez sankce.

, 4.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Ruší vaše vysílače meteoradary? Nově máte 48 hodin na odstranění rušení bez sankce.

Více bleskovek →

Články

Počasie počas Vianoc otestovalo pripravenosť operátorov

, 28.12. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Počasie počas Vianoc otestovalo pripravenosť operátorov

Viete, že aj regionálni operátori majú zaujímavé vianočné ponuky?

, 11.12. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete, že aj regionálni operátori majú zaujímavé vianočné ponuky?

Mobilné služby počas dovolenky

, 10.7. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Mobilné služby počas dovolenky

Svetový deň telekomunikácií a informačnej spoločnosti nám pripomína, ako sa svet vďaka telekomunikáciám zmenil

, 17.5. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Svetový deň telekomunikácií a informačnej spoločnosti nám pripomína, ako sa svet vďaka telekomunikáciám zmenil

Zo súťaže a etického podnikania telekomunikačných operátorov budú profitovať zákazníci

, 29.3. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zo súťaže a etického podnikania telekomunikačných operátorov budú profitovať zákazníci

Viete čo majú spoločné zvieratá ukrývajúce sa pred zimou, stovky kilogramov ľadu a orkán PIT?

, 1.3. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete čo majú spoločné zvieratá ukrývajúce sa pred zimou, stovky kilogramov ľadu a orkán PIT?