Varování nezkušeným uživatelům! Dobře zvažte nákup tarifu ADSL Start aneb léto za 2 Kč by vás mohlo v zimě mrzet.

, 26. června 2007

Z uvedené tabulky vyplývá, že uživatel, který by si službu aktivoval již v červenci by za celé léto včetně aktivace služby zaplatil pouhých 5 Kč s DPH měsíčně. To je hodně lákavá nabídka. Ani ten kdo by si službu objednal až koncem srpna by o měsíc za 2 Kč nepřišel alespoň podle vysvětlení v tiskové zprávě:

Příklad: zákazník si aktivuje službu 17. 8. 2007 – za období od 17. 8. do 16. 9. 2007 mu bude účtováno 1 Kč (s DPH), zbytek měsíce září bude poměrně vypočítán k ceně standardního měsíčního paušálu, odpovídajícího jeho aktivovanému tarifu.

Bohužel všechno má své ale. Již dlouho sleduji masivní reklamní kampaň na ADSL Start, která je cílená hlavně na nezkušené uživatele, kteří se s Internetem teprve seznamují. V krásně provedené reklamě se potenciální zákazník dozví co všechno může dělat: stahovat hudbu a filmy, chatovat nebo odesílat fotky známým nebo rovnou do fotosběrny. A to všechno již od 179 Kč měsíčně.

Na to, že některé reklamy to se svojí „mazaností“ a „drzostí“ s kterou útočí na zákazníka již trochu přehánějí jsem si již časem zvyknul. Naposledy mě dokázala rozčílit reklamní kampaň „Vy ještě nemáte ISDN?“ , ale reklama propagující službu ADSL Start jí svojí drzostí několikrát předčí.

Nemá zde smysl podrobně rozebírat proč je tarif ADSL Start tolik nebezpečný pro začínající uživatele. Podrobně o tom již před časem informoval server Lupa v článku „Jste dost bohatí na nejlevnější ADSL?Vytáčené ADSL nebo slovenský server Živé v článku ADSL otočené na hlavu.

Pro čtenáře kteří neradi klikají na odkazy se přesto pokusím v několika větách objasnit záludnost služby ADSL Start. Tento tarif nabízí za cenu 179 Kč měsíčně 120 minut připojení k Internetu. Po vyčerpání zmiňovaných dvou hodin zaplatíte za každou minutu navíc 1 Kč s DPH. Minuty navíc jsou však počítány týdně a zaokrouhlovány na 30 minutové bloky. Uživatel si tedy musí dobře hlídat připojování a odpojování svého ADSL modemu protože by se mu služba mohla pěkně prodražit. Nemusí se sice bát, že by jako v případě Dial-upu mohl „prosurfovat“ i desítky tisíc korun, přesto může měsíční účet překročit i 2 tisíce Kč.
Maximální výše ceny za službu během jednoho měsíce je totiž 2 149 Kč s DPH. Tato cena odpovídá nejdražšímu a nejrychlejšímu tarifu ADSL 8132 Extreme!

Jinými slovy – pokud by byl uživatel měsíčně připojen déle než 6 hodin (tedy v průměru 13 minut denně) vyplatí se mu objednat „normální časově nelimitované ADSL“ za 475 Kč měsíčně (plus paušál na hlasové služby). V této souvislosti si neumím dost dobře představit jak se má začínající uživatel věnovat aktivitám zmiňovaným ve výše kritizované reklamě. Odesláním 200 fotek do fotosběrny si nejspíše vyčerpá celý měsíční časový limit (při odchozí rychlosti 128 kb/s mu totiž nic jiného nezbude), ještě hůř na tom bude „chatující“ uživatel, který si v časovém limitu 13 minut denně s kamarády asi moc nepopovídá.

Za korunu ADSL Start dostane samozřejmě jen uživatel, který se uváže na 12 měsíců. Kdo by chtěl smlouvu bez úvazku, zaplatí za aktivaci dvakrát víc než u jiných ADSL tarifů (to platí i pro uživatele, který by chtěl smlouvu předčasně vypovědět).

Dlouho jsem přemýšlel, jak srozumitelně varovat začínající uživatele, ale dobře zvážili své rozhodnutí objednat si „nejlevnější ADSL“ a nakonec jsem se rozhodnul vypůjčit si slova od pana Jiřího Peterky, který čtenáře Lupy varoval takto:

„Svou komplikovaností a počtem různých nástrah se nicméně hodí snad jen pro nejzkušenější uživatele, kteří opravdu vědí, co a jak dělají. Ty ale nejspíše neosloví. V rukou méně zkušených a méně disciplinovaných uživatelů se naopak může dost prodražit.“

Diskuze k článku

kate, 27. 9. 2007 (11:19):

hej lidi, poradte mi jak se mam zbavit tarifu ktery nechci.. prosim

romanek26, 14. 9. 2007 (18:08):

takových článku by na netu mnělo být víc!!!!

Kabelnet, 19. 8. 2007 (01:00):

Tedy vetší blbost sem neslyšel nedělá pán u nějakýho ADSL ISPčka???? to bych potom takovýto loajální výblitek pochopil.

krakonoš, 13. 8. 2007 (20:15):

Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci… A co bys říkal internetu s garantovanou minimální rychlostí 2 MB, maximem 10 MB bez limitu dat a FUP za 500 Kč měsíčně, vč. DPH? (Bezdrát v pásmu 5 GHz, v provozu bez poruch už čtvrtý rok! Ping do NIXu 2-3 ms)

nemam, 13. 8. 2007 (13:24):

nejlepsi je jak machrujou ze 8Mbit ale to pobezi sotva 5% lidi a jeste tak 6Mbit mozna, proste to jsou hrozny sejdiri, zlodeji a kecalove ze to neni ani mozny.

Jan Bílek, 9. 8. 2007 (23:40):

a dobře mu tak. Horší je jiná věc:
O2 nezaručuje prakticky nic pokud jde o rychlost. Sice ADSL prodávají jako např.2048/128, ale ve skutečnosti pro každé připojení individuálně nastavují maximální rychlost! Když je linka nekvalitní (velký útlum přes 40dB), klidně nastaví max.rychlost 512/128 bez ohledu na to, co si zákazník platí. Dá se to snadno zjistit v tabulce Modem Status, kde je nastavení provedené technikem na ústředně-počítači při instalaci služby jasně patrné. Přes tento strop se nikdy nemůže uživatel dostat! Tuto informaci běžně před uživateli tají. Indikací pro uživatele je sdělení, že mu nemůže být poskytována služba O2TV. Pak je to jasně 512/128. Viz obrázek z mého modemu: Modem Status http://www.ahasweb.cz/img2007/adsl_o2_512_128.jpg

roninW, 3. 8. 2007 (15:37):

mám to samé (možná rychlejší nahoru nejsem omezen do 3)no FUP za 300 vč. DPH doma stabilní a super. Takže ještě je co zlepšovat 🙂

roninW, 3. 8. 2007 (15:27):

zaměňuje příčinu za následek pane. Snad to pochopíte, jestli ne tak …..dobře vám tak

Jana, 27. 7. 2007 (19:44):

Díky za radu :-))

cerf, 23. 7. 2007 (08:25):

…ale nebyt wifi, tak jsme s "borabandem" 100 let za opicema.. to by uz O2 vubec nic nenutilo upgratovat sit a kdyz jo, tak by si adsl mohlo dovolit nekolik malo vyvolenych. (soudim podle jejich soucasne cenove politiky)

Takze vsichni "pomlouvaci" wifi by si meli uvedomit, ze v dobe, kdy existovalo hafo wifi siti, co nabizeli slusnych 128 kbps, tak telekom propagoval vysmaty 40catniky a jejich ISDN !!!!

john, 13. 7. 2007 (19:32):

bohuzel…., predrazene a mohli by poskytovat super sluzby….

Josef, 9. 7. 2007 (12:09):

Ono kdyz se chce tak vsechno jde. Osobne mam Wifi s rychlosti 10Mbitu / 5Mbitu (realne kolisa kolem od 6Mbitu do 13Mbitu) , ping na seznam.cz do 15ms a bez limitu. Vypadky za 0,5 roku byly vsehovsudy dva o delce cca 2 hodiny a o vikendu. 300Kc mesicne vcetne DPH. Pred tim jsem mel wifi ktere jelo sotva 200kbitu s pingem kolem 200-800ms take bez limitu a za stejnou cenu.

Jaromír, 9. 7. 2007 (08:12):

Když ta Telefonica není schopna zajistit ani funkční dialup připojení v některých lokalitách. Tak o jim co jde? O peníze!!!

daniel poul, 4. 7. 2007 (10:36):

ano jedna takova noname co akorat privede lidi na myslenku ze wifi je crap je Internetzababku v praze… to jsou nejvetsi sejdiri co znam a pro ktere jsem bohuzel zacal i pracovat na cas… pozor na ne….

Danek, 3. 7. 2007 (00:16):

No tak nevim, ale od O2 jsem jeste zadnou kvalitni sluzbu nevidel….

krakonoš, 1. 7. 2007 (22:43):

Odkdy je ADSL levná věc? Je to mizerná a předražená služba!

krakonoš, 1. 7. 2007 (22:40):

Předplacená karta a mobil by vyšly mnohem levněji. Specielně v tomoto případě.

krakonoš, 1. 7. 2007 (22:38):

Kolik ti vodoprd za tyhle blafy platí, ubožáčku?

krakonoš, 1. 7. 2007 (22:36):

Vzduchem to prý nejde??? Hehehe, zase jeden, co spadl z jahody naznak. Jde a mnohem lépe a levněji, než po drátech.

P3p@zd3p@, 30. 6. 2007 (20:46):

Ano, drat je drat, pokud uz tak chcete vedenim ODva Kysliku rikat, a mel by jakekoliv bezdratove technologie zadupat do zeme. Nicmene parametry tohoto slavneho bublinkoveho ADSL jsou jeste porad takove, ze bezdratovych pripojek je v tom nasem Kocourkove alias CR srovnatelne nebo i vice nez kolik maji Kyslici zakazniku v ADSL, a ono slavne ADSL Start, se vsim tim reklamnim stahovanim hudby a chatovanim, to s temi dvema volnymi hodinami mesicne za 179 Kc + dalsich Nx30 Kc za kazdou dalsi pulhodinu uz moc nevytrhne. O varovani tech, kteri by presne podle zameru ODva Kysliku povazovali tento "Start" paskvil za casove neomezeny, ostatne byl puvodni clanek (ktery jste zjevne nepochopil).

P3p@zd3p@, 30. 6. 2007 (20:32):

Ano, drat je drat, pokud uz tak chcete vedenim ODva Kysliku rikat, a mel by jakekoliv bezdratove technologie zadupat do zeme. Nicmene parametry tohoto slavneho bublinkoveho ADSL jsou jeste porad takove, ze bezdratovych pripojek je v tom nasem Kocourkove alias CR srovnatelne nebo i vice nez kolik maji Kyslici zakazniku v ADSL, a ono slavne ADSL Start, se vsim tim reklamnim stahovanim hudby a chatovanim, to s temi dvema volnymi hodinami mesicne za 179 Kc + dalsich Nx30 Kc za kazdou dalsi pulhodinu uz moc nevytrhne. O varovani tech, kteri by presne podle zameru ODva Kysliku povazovali tento "Start" paskvil za casove neomezeny, ostatne byl puvodni clanek (ktery jste zjevne nepochopil).

kubby, 30. 6. 2007 (11:09):

Mozna se budete divit, ale exCTc, konkretne ADSL ma nekolik zajimavych hodnot. Napr. 90% uzivatelu neprenese mesicne vice jak 5GB dat. 4% zakazniku presahnout FUP u sveho tarifu. 98% linek je dostupnych 24hodin denne, bez vypadku. Jeste nejake dotazy? Marne se zde snazim najit nejaky rozumny clanej vychvalujici jinou technologii nez wifi a tomu podobne tragikomicke technologie. Drat je drat a nikdy to co jde vzduchem nebude lepsi nez to co jde dratem.

ADSL, 30. 6. 2007 (10:04):

Taky bych ji doporucil JABLOTRON 😉

ADSL, 30. 6. 2007 (09:59):

To vis, ze bych hned presel, ale kdybych chtel jine ADSL, tak je to stejne na linkach telekomu, protoze radiokomunikace az k nam nevedou.

ADSL a WiFi, 30. 6. 2007 (09:57):

Jenze u nas je jeste predrazenejsi Wi-Fi :-(, i ten telekom je levnejsi. Radeji ani nebudu rikat, z jake diry jsem. Kdyby mohlo byt adsl u telekomu bez poplatku za telefon, ktery je mi stejne k nicemu, hned by bylo lip.

ADSL, 30. 6. 2007 (09:53):

Opravdu jste tak bohati, ze si muzete kupovat levne veci?

FE501, 29. 6. 2007 (17:01):

To je hnus velebnosti!

Martin K., 29. 6. 2007 (11:27):

Nevím co máš proti Wifi připojení.. zřejmě si asi sám nejspíš naletěl nějaké ,,no-name,, společnosti ji neuměla provozovat. Sám na ní běžím už několik let a přes rok přes ní volám a faxuju ve firmě… Takže si buď u O2 na těch jejich krásných agregovaných, omezených linkách… kde dostaneš ,,AŽ,, nějakou rychlost a modli se, aby tam nebylo na jedný lajně těch dalších 49 lidí s DC++ …kteří můžou být s tebou v agregaci.

Mira, 29. 6. 2007 (05:58):

Podle mýho má každý svoje, mám wifi, ale taky optimální podmínky příjmu, takže rychlost je někde jinde než co nabízí telekom, a hlavně za peníze, který si může dovolit fakt skoro každej (pár set). Je však jasný, že někde prostě prostě bezdrát fungovat nebude a nebo s ním budou problémy. I tak si myslím, že by se mohl telekros umravnit, protože jeho ceny jsou pravděpodobně odůvodněné, ale nadsazené. Co chceme, je to monopol.

Tomáš, 29. 6. 2007 (01:22):

Starý známý Telecom – prostě zlodějske ku*vy, slušně se to fakt říct nedá. Nechápu, jak si vůbec dovolují přijít s něčím takovým, když téměř všude jsou tuny poskytovatelů, jejichž připojení je mnohem výhodnější než O2 a jejich stupidní ADSL. Kdyby aspoň lidi nebyli tak blbí (nebo líní si něco zjistit?) a nenechali se tak zmasírovat televizníma reklamama, díky kterým pak mají pocit, že O2 je THE BEST. Jen magor si totiž může myslet, že za 2 Kč si pořídí alespoň použitelné připojení. Je vidět, že stále platí heslo "Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci" 🙂

iho, 28. 6. 2007 (17:42):

Jen díky hlouposti a nenažranosti O2 mám spolehlihý WIFI 1,5 M bez limitu a FUP za 400 Kč + DPH. Doufám, že počet seriozných poskutovatelů těhto služeb dále poroste.

nemam, 28. 6. 2007 (13:22):

omlouvam se prispevek co jiz daval avizo na maximobil jsem prehledl, nicmene je videt ze alespon je to vec skutecne existujici a fungujici.

nemam, 28. 6. 2007 (13:19):

Mobil od JABLOTRONU je to velky jako klasickej telefon lezi to doma jen je to na simku. ZADNE POPLATKY NENAZRANE O2. A do kabelky se ji to nevejde 😀

Pintero, 28. 6. 2007 (09:44):

nej zpusob je Wi-Fi + VoIP, tam muzes mit klidne 2 pristroje, pausal za korunu…

branda, 28. 6. 2007 (06:00):

kup si maximobil z jablotronu,ten do kabelky nevejde a nepřeslechneš jej,myslím,že je málo doceněn ….

Honza, 28. 6. 2007 (05:45):

No, moje manželka má trochu problém s mobilem. Když se jí potřebuji dovolat, a je doma, tak mobil většinou nezvedne. Má ho prostě v kabelce a neslyší… To byste ji zabil… Takže v rámci uchování mých nervů ani příliš nenaléhám na zrušení pevné linky, protože "na pevnou" se dovolám pokaždé – tedy od té doby, co jsem pořídil druhý přístroj kvůli "pokrytí" bytu vytváněním – s jedním to také né vždy klaplo :-).
Možnost levného tarifu pouze na příjem hovoru prozkoumám – zní to hezky, ale potřeboval bych k tomu dva přístroje v bytě – což u mobilu bohužel nelze. Asi se budu muset smířit s tím, že nás manželčina "hluchota" stojí 250 měsíčně.

TELEgómák, 28. 6. 2007 (02:54):

Někteří nechtějí zrušit pevnou kyslikatou šulinku proto, že by pak nebyli v telefonním seznamu (hlavně v tom papírovém), ale že osobní mobil(y) tam dát nechtějí. Tak jim radím, ať si pořídí nějaký levný mobil, do něj Vodafon paušál za těch cca 11 Kč měsíčně (Napiš mi), to číslo ohlásí k zveřejnění, a ten mobil pak bude ležet jen doma – nahrazujíce pevnou linku. Osobní mobily tak zůstanlou v požadovaném "konspiračním utajení."

Martin, 27. 6. 2007 (22:03):

Hmmm, nic mi do toho není, ale proč ji nechce manželka zrušit? To jí nestačí, že platíte 200 Kč za dva hovory? To snad může těch pár minut kvákat přes mobil, ne?

john, 27. 6. 2007 (20:45):

asi kyslik zkousi posledni "lakadlo" pro neznale , nevim, tak nejak me napada spojitost s podvodnymi dialery / tam jim nastesti byl zatnut tipec /, tj. "neznaly uzivatel" si objedna sluzbu za cca 200Kcpm a nakonec zjisti, ze zalepi cca 2500Kcpm…
predpokladam, ze tyto informace jsou uvedeny ve smlouve minipismem…
pro zastance ADSL: spokojeny uzivatel Wi-Fi 2.4GHz, 2-5Mbps, ping cca 30-40ms, no FUP, 300kcpm / "drat je drat", ale nesmi byt nesmyslne predrazen /

Honza, 27. 6. 2007 (20:35):

Takže beru zpět, máte pravdu. Nikdy jsem si tohoto poplatku nevšiml (proto jsem psal, že je "nový"). Až v posledním vyúčtování došlo v poznámce pod čarou osvětlující tuto položku – proto mě praštila do očí a myslel jsem, že jde o novou položku… Škoda, zkazil jste mi radost, byl jsem tak krásně naštvaný na "drzost" O2 upravit "ceny" bez souhlasu klienta 🙂
Podobné navýšení se mi totiž stalo kdysi před lety u mobilního operátora, kdy změnil tarif (směrem nahoru) bez toho, že bych s čímkoli souhlasil (v průběhu dvouleté pevné smlouvy!). Na dotaz odpověděli pouze, že tuto změnu deklarovali dostatečně dlouho dopředu…

Sergey, 27. 6. 2007 (20:22):

Proto je taky mini levnější, prostě se platí sestavovací poplatek, co je na tom divného?
Příště než si pořídíte nějakou službu, doporučuji přečíst si podmínky
viz:

Pro všechny hovory uskutečněné s tarifem O2 Mini platí příplatek na hovor 5 Kč (5,95 s DPH). Příplatek není účtován u některých typů hovorů, jako jsou např. tísňová volání.

WIFI, 27. 6. 2007 (19:41):

Ty jsi taky slušně mimo, prý kvalita nemůže jít vzduchem. Já mám 1,5 Mbit (WIFI, 2,4 GHZ, 2Mbit mi neběží kvůli vzdálenosti od vysílače) za 500 s DPH, reálně běží mezi 1,3 – 1,5 Mbit bez ohledu na počasí a denní dobu, ping do 16 ms. Výpadky žádné, plánované 2 * 30 min za uplynulý rok. A ted mi řekni, odborníku, kdo nabízí ADSL za podobnou cenu a kvalitu

Honza, 27. 6. 2007 (19:28):

A kdyby si toho někdo nevšiml, volal jsem z něj za měsíc DVAKRÁT (koukám jsem to tam totiž zdůraznil JEN v každém druhém řádku, jak ve zvláštní škole…)

Honza, 27. 6. 2007 (19:24):

Sice to sem nepatří, ale musel jsem se zasmát. Pevnou linku nepoužívám pro internet, spíš ji máme ze zvyku (manželka ji nechce zrušit). Voláme z ní cca 2x měsíčně – logicky tarif O2 Mini. A co jsem našel ve vyúčtování za 06/2007? Novou položku. Za použití telefonní linky (oficiální název: "Pevná linka-použ.přípl.-O2Mini") 5 Kč za hovor (+DPH). takže nyní platím paušál + hovorné + 5 Kč za každý uskutečněný hovor. Dobrý, ne? Takže za dva hovory (bez DHP): 199 paušál, 5.32 hovorné za dva hovory a 2×5,- Kč, že jsem si ho dovolil 2x použít 🙂

branda, 27. 6. 2007 (19:13):

kdysi v mládí jsem pracoval u obv.správy pošt a telekomunikací,po převratu telekomu,nyní kyslíci a já stále vidím,že ten gen ,za jakoukoliv cenu ošukat a oškubat lidí neznalé, přetrvává 40 let a ted mne irituje už jakákoliv modř,je tato společnost vůbec schopná se přetvořit v něco,co je zvyklá společnost na západ od nás ?? ADSL start zoufalost nahradit úbytek pevných linek ??

Michal, 27. 6. 2007 (18:52):

02 si svými způsoby vychovává zákazníky (až jim to dojde, naštvaní odejdou při první příležitosti ke konkurenci).

SacRoS, 27. 6. 2007 (17:50):

Njn, o2 se zase ukázalo v celé své kráse…

Miloslav Sova, 27. 6. 2007 (14:20):

Dobrý den,
předpokládám ,že jste to nemyslel vážně a že nám pouze chcete rozproudit diskuzi pod článkem 🙂 Pokud je to míněno vážně, tak vás mohu ubezpečit že nejsem zamindrákovanej Wifista ale zakladatel tohoto serveru a jak vidíte propagujeme zde nejen Wifi ale i kabel, ADSL CDMA nebo GPRS. Jinak pokud máte síť ze 45 zákazníky z toho 36 se nepřipojí občas ani jednou za měsíc – tak to jste šťastný člověk. Máte 75% zákazníků kteří pravidelně platí a nevyužívají žádné služby – to byl odvěký sen Českého Telecomu (měl by jste jim poradit jak na to). Ale fakt jsem se dobře zasmál, děkuji vám za to:-)) Přeji hezký den Sova

kubby, 27. 6. 2007 (13:57):

Clanek naprosto tipickeho zamindrakovaneho wifisty, ktery jeste nepochopil, ze za kvalitu se plati, ze vzduchem to opravdu nejde. Kazda reklama je dobra, proto i tato marketingova strategie je vyborna. Bohuzel jste zrejme jeste nepochopil, ze tu jsou i lide kteri skutecne mesicne prosurfuji maximalne 120 minut, osobne mam v siti 45 lidi a z nich 36 se obcas za mesic nepripoji ani jednou.

ceho, 27. 6. 2007 (11:30):

Tohle mi prijde jako uz drzost….
A pak se divej ze ma 02 takove zisky….
Ale hlavne ze lidi blbnou takovyma neuplnyma informacema o svych Sluzbach !!

Jirka, 27. 6. 2007 (11:08):

Kamárád si chtěl ADSL start pořídit místo Dial-Upu, líbila se mu cena a říkal,že stejně na internet moc nechodí. Doufám, že jsem ho přesvědčil a nevýhodnosti ADSL Start, těžko by totiž svým dětem ve  věku mezi 15-18 lety vysvětloval,že sice mají ADSL, ale nesmí na něj chodit, protože by museli moc platit za spojení.

Pintero, 26. 6. 2007 (22:39):

jj Milo, uhodil jsi hrebicek na hlavicku :-).
Je videt, ze mas rad sve wifi pripojky…
:-)))

Kategorie Technologie.

Diskuze: 52 Comments

Navštivte také

Speedmeter Internetu pro všechny

Katalog Wifi sítí

Reklama:

Bleskovky

Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

, 21.9. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

, 28.4. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

, 22.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

, 28.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

, 6.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

, 14.1. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

, 19.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

, 12.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

, 8.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

Ruší vaše vysílače meteoradary? Nově máte 48 hodin na odstranění rušení bez sankce.

, 4.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Ruší vaše vysílače meteoradary? Nově máte 48 hodin na odstranění rušení bez sankce.

Více bleskovek →

Články

Počasie počas Vianoc otestovalo pripravenosť operátorov

, 28.12. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Počasie počas Vianoc otestovalo pripravenosť operátorov

Viete, že aj regionálni operátori majú zaujímavé vianočné ponuky?

, 11.12. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete, že aj regionálni operátori majú zaujímavé vianočné ponuky?

Mobilné služby počas dovolenky

, 10.7. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Mobilné služby počas dovolenky

Svetový deň telekomunikácií a informačnej spoločnosti nám pripomína, ako sa svet vďaka telekomunikáciám zmenil

, 17.5. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Svetový deň telekomunikácií a informačnej spoločnosti nám pripomína, ako sa svet vďaka telekomunikáciám zmenil

Zo súťaže a etického podnikania telekomunikačných operátorov budú profitovať zákazníci

, 29.3. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zo súťaže a etického podnikania telekomunikačných operátorov budú profitovať zákazníci

Viete čo majú spoločné zvieratá ukrývajúce sa pred zimou, stovky kilogramov ľadu a orkán PIT?

, 1.3. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete čo majú spoločné zvieratá ukrývajúce sa pred zimou, stovky kilogramov ľadu a orkán PIT?

Nová pravidla kybernetické bezpečnosti

, 20.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová pravidla kybernetické bezpečnosti