Nechme nejdřív hovořit čísla. ČR versus Slovensko.
Je
pochopitelné, že tiskové oddělení jakéhokoliv podniku na světe má za úkol informovat o
výsledcích firmy tak, aby byla firma samotná vnímána veřejností jako úspěšná. Tiskové
oddělení přitom musí dodržet určitá pravidla. Nesmí vyloženě lhát, musí zvýraznit každý i
nevýznamný úspěch a o negativních zprávách pomlčet, případně je šikovně prezentovat jako
pozitivní. Úlohou novinářů je podané informace nějak rozšifrovat,
poodhalit maskovací manévry a veřejnosti představit co možná nejobjektivnější
pohled na danou problematiku. Netvrdím o sobě, že jsem vždy a za každých
okolností objektivní, přesto si vám dnes dovolím nabídnout jiný pohled na rozvoj
vysokorychlostního Internetu než na jaký jste zvyklí.
Bez dlouhých řečí.
Telecomu se nelíbila tato zprávička, kterou zveřejnil Martin Kopta na
Lupě:

Diskuze: 




Diskuze k článku