ČTc vydal tiskovou zprávu, podle jejíhož nadpisu má „ČESKÝ TELECOM A EUROTEL JIŽ MAJÍ VÍCE NEŽ 200 TISÍC UŽIVATELŮ VYSOKORYCHLOSTNÍHO INTERNETU“
V zápětí se ovšem dozvíme, že Vysokorychlostní internet od ČESKÉHO TELECOMU používá více než 157 tisíc zákazníků. Pro rychlý internet od Eurotelu se rozhodlo více než 48 tisíc zákazníků. Všimněte si prosím významového posunu výrazů vysokorychlostní a rychlý.
Navíc ani to není pravda, podle národní broadband politiky (které by se měl Telecom držet), se nedá za „vysokorychlostní“ považovat nejen žádné jeho CDMA připojení, ale ani naprostá většina ADSL zákazníků, kteří nedosahují datové rychlosti 256 kbit/s, neboť mají objednánu nejlevnější službu (128 nebo 256 kbit).
Sledujete-li navíc vývoj počtu přípojek, zjistíte, že se velmi zpomalil, až téměř zastavil. To je ve srovnání s cizinou, kde je stabilní růst (často exponenciální) velmi špatný výsledek, jsme tedy stále jedni z posledních na světě. Stejně tak zaostává Telecom v procentuální penetraci, kabeloví operátoři jej předstihují mnohanásobně a to i při průměrně vyšších cenách. A to je do propagace těchto nabídek investováno několikařádově více peněz, než u všech ostatních operátorů dohromady (zkuste si sami spočítat, kolik jste viděli v televizi za poslední půlrok reklam na Internet Express a kolikrát na služby konkurentů).

Diskuze: 




Diskuze k článku