ČTc opět lže o počtu uživatelů vysokorychlostního internetu

, 20. června 2005

ČTc vydal tiskovou zprávu, podle jejíhož nadpisu má „ČESKÝ TELECOM A EUROTEL JIŽ MAJÍ VÍCE NEŽ 200 TISÍC UŽIVATELŮ VYSOKORYCHLOSTNÍHO INTERNETU“

V zápětí se ovšem dozvíme, že Vysokorychlostní internet od ČESKÉHO TELECOMU používá více než 157 tisíc zákazníků. Pro rychlý internet od Eurotelu se rozhodlo více než 48 tisíc zákazníků. Všimněte si prosím významového posunu výrazů vysokorychlostní a rychlý.

Navíc ani to není pravda, podle národní broadband politiky (které by se měl Telecom držet), se nedá za „vysokorychlostní“ považovat nejen žádné jeho CDMA připojení, ale ani naprostá většina ADSL zákazníků, kteří nedosahují datové rychlosti 256 kbit/s, neboť mají objednánu nejlevnější službu (128 nebo 256 kbit).

Sledujete-li navíc vývoj počtu přípojek, zjistíte, že se velmi zpomalil, až téměř zastavil. To je ve srovnání s cizinou, kde je stabilní růst (často exponenciální) velmi špatný výsledek, jsme tedy stále jedni z posledních na světě. Stejně tak zaostává Telecom v procentuální penetraci, kabeloví operátoři jej předstihují mnohanásobně a to i při průměrně vyšších cenách. A to je do propagace těchto nabídek investováno několikařádově více peněz, než u všech ostatních operátorů dohromady (zkuste si sami spočítat, kolik jste viděli v televizi za poslední půlrok reklam na Internet Express a kolikrát na služby konkurentů).

Diskuze k článku

krakonoš, 17. 7. 2005 (09:54):

Pozor! Trh není o: Urvi co můžeš, a co nemůžeš, tak aspoň zablokuj. To je zneužívání monopolu a přesně to Telecom dělá. V civilizovaných zemích je to trestné.

krakonoš, 17. 7. 2005 (09:52):

zkuste se podívat na http://www.netron.cz, jestli tam nebude něco o Wimaxu. Mělo by se to začátkem příštího roku začít u nás prodávat. Jinak: kdo chce kvalitní internet, ať si s Telecomem nic nezačíná.

krakonoš, 17. 7. 2005 (09:49):

Zkuste si někdy do té hospody zajít a poslechnout si, jak lidé ten váš milovaný Telecom opěvují. Zkuste si taky zjistit, kolik lidí denně odhlašuje pevnou linku. (loni to bylo kolem jednoho tisíce na jeden pracovní den, a to nepočítám ty, co používají Tele2 a podobné finty).

krakonoš, 17. 7. 2005 (09:45):

Naprostý souhlas.

krakonoš, 17. 7. 2005 (09:44):

To je až na výjimky u nás normální. Deklaruje se teoretické maximum, které sice zaplatíte, ale kterým to prakticky nikdy nejede, a pak se v reklamách troubí, jak je to úžasné. Já jsem připojen na síti, kde mám garantované minimum 380k s agregací 1:1, což znamená, že to je nejpomalejší rychlost, kterou dosahuji ve špičce; mimo špičku se šplhám k 800 – 900k, samozřejmě bez jakýchkoliv limitů a FUP a toto platí pro všechny účastníky sítě. Výpadek, nebo poruchu jsem za rok provozu nezažil. Jenže tohle není drátové připojení, není to ADSL a nemá to nic společného s Telecomem. Nicméně tohle by měla být v civilizované zemi ta nejhorší nabídka internetového připojení. O freemailové schránce a možnosti webové prezentace bez reklamy zdarma ani nemluvím, to by měla být samozřejmost.Jenže než se k něčemu takovému dopracuje Telecom, tak stihne nejmíň třikrát zkrachovat.

krakonoš, 15. 7. 2005 (11:39):

Bohužel, veškeré nadávání na Telecom je naprosto legitimní. Po posledních ůpravách cen je Telecom bezkonkurenčně, když ne nejdražší, tak určitě nejnevýhodnější a to, jak se chová k zákazníkům odpovídá kvalitám jeho (dnes už naštěstí bývalého) managementu. Od nového majitele nelze, vzhledem ke struktuře telekomunikačního trhu u nás, očekávat žádné výraznější zlepšení. Telecom dnes žije z toho, že ždímá velké firmy a drobní klienti jsou mu na obtíž. Dokud nezačnou k jiným operátorům a k bezdrátovým technologiím přecházet velké podniky, (míním tím firmy s velkými nároky na objem datových a hlasových služeb), není naděje na zlepšení. Takže nečekejte na zázraky a pokud můžete, utečte rychle jinam.

Filip, 26. 6. 2005 (09:56):

Ani druhý pokus to neudělal správně 🙁

Filip, 26. 6. 2005 (09:56):

No mně třeba rychlost nepřekročí 240kb/s ani v noci (jsem v Rychvaldu – u Ostravy). Když jsem byl na služebce v Praze, tak mi to jelo krásně 400-800kb/s (hotel IMOS v Praze Čakovicích).

PS: Download meřen na DSL.cz
PS2: Skutečně jsem správně napsal 240, protože těch 256 jsem dlouho neviděl :-(.

Filip, 26. 6. 2005 (09:55):

Ty přispěvky se tady řadí nějak divně. Ta moje ospověď patřila příspěvku výše :-/

Filip, 26. 6. 2005 (08:59):

No mně třeba rychlost nepřekročí 240kb/s ani v noci (jsem v Rychvaldu – u Ostravy). Když jsem byl na služebce v Praze, tak mi to jelo krásně 400-800kb/s (hotel IMOS v Praze Čakovicích).

PS: Download meřen na DSL.cz
PS2: Skutečně jsem správně napsal 240, protože těch 256 jsem dlouho neviděl :-(.

JirkaB, 23. 6. 2005 (17:57):

V Německu jsou díky velké konkurenci slušné ceny, nižší než leckde v Evropě.Zkuste se podívat třeba na rakouské ceny – ti by nám mohli dost závidět.
15 Euro za pronájem linky souhlasí, ALE k těm lákavým 5 Euro (a podobným nabídkám z reklam)je třeba VŽDY připočítat od 16.90 Euro/měsíčně za 1024 kbit za to, že vůbec máte na lince DSL. U vyšších rychlostí je to ještě o něco více.

JirkaB, 23. 6. 2005 (17:46):

Jo v Německu se dají najít poměrně slušné ceny, ale zkuste se podívat třeba na Rakousko. Ti by nám mohli dost závidět.

M.S.P., 23. 6. 2005 (13:41):

Mě takto jede všechno co používám. P2P sítě nepoužívám. Velké objemy dat stahuju v noci, abych měl do FUP započítáno jen 20% a přes den pracuju. Za poslední týden mám staženo 2585 MB. Momentální průměrná rychlost HTTP:

Vzorek dat: 2000 kB
Čas měření: 23.06.05 @ 13:27:30
Doba přenosu: 26.6707189083 sec.
Rychlost downloadu:
80.24 kB/s
641.90 kbps

Teď tu vypadám jak trotl, který chválí Eurotel, ale to nechci. Vadí mi, že nejsem informován o stále se měnících fomách FUP, zjišťovat stav trafiku si taky musím sám, o plánovaných výpadcích se taky nedozvím lautr nic. Na infolince jsou odporníci na slovo vzatí, kteří umí poradit akorát to, že mám lítat po bytě s anténou a dost často lžou.

Co Vám konkrétně na CDMA nejede?

Tomáš Kapler, 23. 6. 2005 (10:20):

ano přesně, HTTP. To není Internet, to je jeho velmi úzká podmnožina, která tvoří jen velkou menšinu dat, která na Internetu protékají.

M.S.P., 23. 6. 2005 (06:55):

HTTP: přes den 300 – 700 kbpd. Od 18:00 – 23:00 200 – 400kbps a v noci 500 – 1000kbps. "Vidím" na 5 BTS a na 3 z nich dosahuju tyto rychlosti. Jedná se o BTS č. 72, 92, 296 (dle programu CDMA monitor)

M.S.P., 23. 6. 2005 (06:49):

Tak to já tobě závidim:-) Tady na vsi prý bude ADSL v roce 2035:-)

M.S.P., 23. 6. 2005 (06:48):

Mělo tam být, že mám upload 100kbps! Ale alespoň jsem vyprokoval takovýho mentála jako jsi ty:-)))

Myšel, 23. 6. 2005 (06:47):

Musím se Vás zastat, pane Kaplere. Máte naprostou pravdu!

dex, 22. 6. 2005 (19:05):

jdu od nich,nikdo mi neřek existuje FUP,za rok jsem jim za přepojování a zrychlování dal 10 litrů,a naposled.jdu posilovat konkurenci.

James, 22. 6. 2005 (18:45):

souhlas, Pavle 🙂

mk33, 22. 6. 2005 (16:41):

no, nevim, ale nepripada mi, ze by CT nejak drzel ceny na evropske urovni, nahodou jsem videl reklamu na ZDF, kde nejakej poskytovatel daval 8M/s za nejakych 29,90 € , a rvala tam bublina NO LIMIT …
co je na tom pravdy nedokazu posoudit, ale myslim si, ze CT je se svymi sluzbami daleko za evropou …

PitraZ, 22. 6. 2005 (15:42):

ted jste ale urazil patnactilete a desetilete. tady urazite, co si jako myslite ze delate, takhle se navazet do deti!!

Tomáš Kapler, 22. 6. 2005 (13:16):

Díky za podnětné připomínky, zkusím odpovědět.
1. je článek útočný a má štvavý nadpis – ano má, nejsem politik a nejsem placen z reklamy, abych to musel uhlazovat výrazy typu "ČTc klamavě informuje o počtu…", případně "ČTc se vloudila chybička…"
2. až zde budou služby na evropské úrovni za evropské ceny, tak zde budu na telecom pět chválu a celý web přebarvím na žluto. Srovnejme třeba s německem – 2 Mb/s ADSL s velkým overbookingem a limitem (tuším 5 GB) za 5 € (slovy pět euro). Linka za 15 €, volání po celém světě za centy (pod úrovní IP telefonie u nás). U nás – linka 10€, stejně osekané DSL za 60€.
3. tehle článek není o cenách, ale o počtu. Nemůžu si pomoct, ale započítávat do vysokorychlostního internetu linky o rychlosti na úrovni dial-upu je nesmysl. Měl to nazvat "broadband" tj. širokopásmového internetu, pak bych jim prominul, protože širokopásmový<>vysokorychlostní.
4. ad rychlost CDMA – máte rychlost 500 kb/s, ale čeho? WEBu nebo Internetu? Koukněte se na FUP u CDMA a zjistíte, že záleží na tom co používáte za služby.
Samozřejmě nevylučuji, že v nějaké vesnici a o půlnoci, kdy je člověk na daném bodu sám, nedosahuje vyšších rychlostí.

mikes, 22. 6. 2005 (11:02):

:))) Tak teda ja ti rozhodne nezavidim….mam doma ADSL 1024 Plus od Volnyho…a myslim, ze to je nesrovnatelny:)..rychlosti, sluzbama, cenove…

JirkaB, 22. 6. 2005 (09:55):

Máte pravdu, Telecom toto nerozlišuje. Ale ono je to v podstatě jedno. Všichni AO jsou teď jenom dealeři Telecomu. (mimo DSL na LLU samozřejmě)

SPWiFI, 22. 6. 2005 (09:27):

Ty vole, ty nemáš ani základní znalosti o internetu. Jestli maš "rychlost 500Kb a download 100Kb", tak to jsi chudák největší!!!!
Nepleť si
– download = příjem dat (směrem k tobě)
– upload = odesílání (od tebe)

Tohle ale svědčí o tvé úrovni vzdělání!!!

Ale nakonec R E S P E C T C D M A – mam ho taky, jsem spokojený.

Karlosek, 22. 6. 2005 (02:18):

No tak si s tím tvým CDMA zkus zajet někam do města, pak teprve poznáš zač je toho errortel loket 😉

M.S.P., 22. 6. 2005 (00:25):

Doporučuji autorovi článku, aby si něco zjistil o CDMA. Mám CDMA od srpna a dosahuju stabilně rychlost nad 500kbps a download 100 kbps. To snad není broadband??? Takové rychlosti mi můžou uživatelé některých tarifů ADSL jen závidět.

Energizer, 21. 6. 2005 (22:02):

Článek úplně v pohoodě, nechápu, co tu kdo má k blití, já jenom ty lidi, co to říkají. Telecom je nechutnej monopolní a downgraduje služby. Co to proboha je ADSL 128? To je broadband? Fakt ne. Kdybych mohl mít jinou alternativu šel bych do ní hned, bohužel kabel ani Telenor ani ČRA tu nejsou a to jsem v Praze. Fuck That!

Pavel Sviták, 21. 6. 2005 (21:34):

Do podobných diskusí se zapojuji jen výjimečne, ale tentokrát bych rád uvedl svůj názor. Na projektu Internet pro všechny se podílím od samého začátku. Vše začalo tou nehoráznou nabídkou ADSL od ĆTc z první poloviny roku 2002. Tehdy jsme cítili potřebu nějak tu situaci řešit a já osobně mohu s čistým svědomím prohlásit že jsme pro zvýšení informovanosti o tehdejších problémech s vysokorychlostním netem u nás udělali maximum.
Zapojovali jsme se do jednání, připravovali studie, přehledy a srovnání v rámci EU i celého světa, vytvářeli jsme ankety a průzkumy a v neposlední řadě databázi xDSL tarifů z téměř 40 zemí.
Abychom ještě více vystihli náš název Internet pro všechy, připravili jsme ve své době unikátní databázi bezdrátových sítí. A to vše pouze ve svém volném čase, bez jakéhokoliv finančního příjmu.
Chápu některé naše pravidelné čtenáře, že jim dnešní bleskovka může připadat jaksi zbytečná či stereotypní, ale než začnete hodnotit, zamyslete se prosím. Děkuji.

Hanz, 21. 6. 2005 (17:46):

Pokud se nebude upozorňovat na to jak telecom využívá svého monopolu tak to bude vypadat že je vše v pořádku a ti naši hloupí politici co si je vždy zvolíme budou vykládat jak je u nás internet na vysoké úrovni.
Kdo to nepochopil tak by se měl o tuto problematiku více zajímat, podívat se co takový nátlak veřejnosti občas dokáže! Prosím všechny kteří kritizují tvůrce těchto článků aby své kritiky přehodnotili. Tento článek je bohužel pravdivý a aby ho takto byl kdykoliv schopen napsat tak musí znát o této problematice hodně podrobností, což zná dle reakcí málo kdo. Dík

Pavel V, 21. 6. 2005 (17:34):

Navíc se mi zdá, že Telecom zase vydává za svoje zákazníky ostatních providerů (Tiscali, Volný, GTS, Contactel, atd), není-liž pravda?

Pavel V, 21. 6. 2005 (17:31):

Já teda koukám – v článku vidím jen zhodnocení stavu – čísla, co uvádí Telecom, poznámka o zastavení růstu přípojek, nízkém podílu ADSL přípojek vůči přípojkám telefonním. Navíc je pravda, že dnes se opravdu nedá považovat za vysokorychlostní přípojky, které mají v názvu 256 nebo 128 (reálná rychlost je o dost nižší).
Co je na tom bulvárního, proč je autorovi 10 let, nebo proč je to "článek jak od postiženého"?
Zato tvoje "superpříspěvky": "žlutá svině", "Telečum", "20 GB je hnus", "vidírání telesviněmi" (to "vi" je hezký…),…
Tohle už jsou příspěvky jak od dementního prasete, co se po deseti pivech potácí z hospody.
"Proste se tak novinar nechova a ztratil u me duveru a tento server taky." – no tuhle perlu sis fakt mohl odpustit – PROČ SEM TEDA LEZEŠ a otravuješ lidi těmahle moudrama???

TomM, 21. 6. 2005 (17:07):

ty té blitce říkáš server??? to vždycky když du na DSL.cz, tak vpravo vidím nějaký debilní nadpis a ani se nemusím dívat odkud to je. Jinak plně souhlasím, svini taky nemám moc v lásce, taky mám ADSL od nich a taky mě už štvou tyhle články!

MartinCZ, 21. 6. 2005 (16:12):

Ano FUN2M na technologii telesvini. Viz cenik na Nextre.

K tomu nazyvani veci pravymi jmeny -> to ce tady psal pan redaktor patri do hospody a ne na net. O vidirani telesvinema jsem cetl, ale to neznamena, ze se tady ma nekdo chovat jako male dite a jen vykrikovat, jak je to strasne. A hleda kazdou zaminku jen proto, aby to mohl vykricet jako strasnou a hroznou lez telecomu.

Proste se tak novinar nechova a ztratil u me duveru a tento server taky.

YS, 21. 6. 2005 (15:20):

Fun2M od Nextry? Ale neni to nahodou pres zpristupnene mistni smycky (LLU)? To by pak totiz prave NEBYLO na technologii od Telekoumaku, Telekoum v tomto pripade pouze poskytuje sve draty na posledni mili, a pak si to Telenor Networks dal vede do sve paterni site a dokaze dale velkoobchodne nabizet rychlejsi, kvalitnejsi a LEVNEJSI sluzby nez Telekumaci, kterym pritom za LLU plati jednorazove i mesicne nekrestanske penize (treba jenom poplatek Telekoumu skoro 500 Kc mesicne za jednu LLU smycku, to je vysmech, nebot sam Telekoum nabizi hlasove tarify, ktere sam oznacuje za NEREGULOVANE, tedy asi minimalne pokryvajici naklady, a stojici kolem 300 Kc mesicne)

YS, 21. 6. 2005 (15:11):

Asi vas vezmu oba (MartinCZ i JirkaB – B jako Berdar? Ze by pribuzny?) jednim vrzem: Co to tady placate o krvacejicich prasetech a tendencnich stvavych clancich? Naopak, jsou znamy pripady, kdy na jinych webech Cesky Telecom otevrene vydiral tyto weby treba hrozbou odebrani reklamy, kdyz si dovolili kritizovat jeho trapne sluzby, v tomto kontextu je nutno pochvalit redakci webu internetprovsechny (a pana Kaplera predevsim, nebot on tady do toho vnesl ten spravny naboj 🙂 ) za to, ze NAZYVA VECI PRAVYMI JMENY. Pokud je mi znamo, pan Kapler se kdesi vyjadril, ze pracuje jako poradce v oblasti telekomunkaci, a ma tedy o ceskem trhu prehled znacny, ostatne kazdemu, kdo situaci sleduje, musi byt jasne, ze Cesky Telekoum porad zneuziva sveho stale jeste monopolniho postaveni, LLU predrazene, navic zamerne zdrzovane Telekoumaky, pevna linka uz je dneska drazsi nez specialni tarify mobilnich operatoru, ADSL od Telekoumaku je predrazene, pomale a omezene, atd. Cim clanek vyvolava negativni reakce? Vzdyt jenom realisticky hodnoti soucasny ubohy stav a vykonnost Ceskeho Telekoumu, negativni reakce vyvolavaji Telekoumaci samotni svymi "bezkonkurencnimi" sluzbami. O kvalitach ADSL od Telekoumaku ostatne svedci to, ze v soucasnosti uz se zajem saturoval lidmi, co nejsou schopni najit si alternativu, tedy temi co presli z klasickeho vytaceneho dial-upu, nebo lidmi zcela neinformovanymi, a vic po ADSL Telekoumaku ani pes nestekne. Snad jenom jeste k tem kvalitnim sluzbam za ceny neprevysujici evropsky prumer, porovnavat nas s vyspelou Evropou asi nema moc smysl, nebot pokud Cesky Telekoum sice nabizi ceny srovnatelne s vyspelou Evropou, ovsem pri mnohem nizsich nakladech a pri kupni sile jaka v CR je, asi je tedy neco spatne. Ty ceny by ostane zas tak nevadily, ale kvalita sluzeb jim vubec neodpovida a je uboha. A ze se chova CTc trzne, to je dle meho laickeho nazoru dalsi omyl, kdyby se chovali Telekoumaci trzne, hledali by cesty jak zefektivnit svuj chod a byt cenove konkurencni + konkurencni po strance technologicke, Cesky Telekoum se vsak naopak chova jako to co porad jeste je, tedy nepruzny a predrazeny monopol, jehoz sluzby po zasluze opousteji desitky tisic "spokojenych" zakazniku rocne. Jenom tak pro porovnani staci zabrousit na weby UPC ci Karneval Media, pripadne treba spolecnost Netbox, puvodem z Brna, nyni se rozsirujici do Prahy a Jihlavy a v budoucnosti nejspis i dale, nabizi napriklad v Jihlave 1536/128 kbit/s za 279 Kc vc. DPH nebo 4096/1024 kbit/s za 565 Kc vc. DPH, bez jakychkoliv limitu, v Praze a Brne podobne, a pritom na rozdil od Telekoumaku musi budovat optickou paterni sit + posledni mili, to spis ukazuje na to, jake ceny a sluzby se realne v CR nechaji dosahnout, ne buhvi jak pocitane ceny toho zluteho dinosaura. Telekoumaci maji svoje za monopolu zakopane draty v kdejake Horni Dolni, pomerne snadno by ziskali celoplosny prirozeny monopol na sluzby, ale diky sve neschopnosti jim zakaznici jenom utikaji nez ze by ziskavali nove. Opravdu se zajmem budu sledovat, co s tim hodla delat Telefonica, ale pokud take nepochopi, ze je snazsi zakaznika udrzet kvalitnimi sluzbami za prijatelne penize nez ho pak lakat zpet, nevidim to s nimi zrovna dvakrat ruzove..

john, 21. 6. 2005 (14:53):

chova "trzne", to fakt nechapu
ve vekych aglomeracich je X poskytovatlu pripojeni / kdo ma kabelovku je holt vysmaty / a muzes si vybrat kdo je pro tebe ten "nej"
no a ted si odskoc na dedinu, kdo tam je a za jakou cenu / a kolikrat ve velice pofiderni kvalite, kdo by v dnesni dobe asi tak chtel dial-up v danych cenach../
no nevim, snad to Telfonica vezme za spravny konec, ale CTc nastvalo uz hooodne svych zakazniku a navrat zpet bude urcite obtizny

MartinCZ, 21. 6. 2005 (14:42):

Souhlasím jen částečně. Telecum mě sere, ale to neznamená, že se musí novináři chovat jak prasata.

Mimochodem, je fakt, ze kdyz se chce, vsechno jde. Mam FUN2M od Nextry, ale na technologii telecumu. Platim 1590,- bez DPH mam 20GB dat, coz je sice hnus, ale kdyz je nas na to 6, tak cena 370,- na jednoho staci a protoze nejsme nejak velci stahovaci, tak si piskame.

Jiank souhlasim, ze se holt Zlutasek chova trzne.

john, 21. 6. 2005 (13:45):

PS, zapomel jsem dodat, ze uz pri zrizovani nasi site a hledani poskytovatele konektivity CTc jednoznacne "vyhral" / jeho cena byla opravdu premrstena, cca 20kkc za 1Mb + 20kkc za to, ze se s nama bude zabyvat (projekt)/
ted je nas v siti cca 90, vsichni jsou jakztakz spokojeni, naprosta vetsina zrusile pevne u CTc, takze jak to chce CTc dostat zpet pod sva "kridla"?
klamavou reklamou, predrazenyma sluzbama / ktere ani nahodou nemuzou konkurovat WiFi neziskovym sdruzenim / nebo jak vlastne chteji oslovit potencialni zakazniky?

btw: proc bych si mel v dnesni dobe opet zrizovat pevnou u CTc, kdyz pouzivam mobil / a protoze malo volam a neSMSkuju, tak za mesic dam mene, nez je pausalni platba za pevnou /, pripojeni k inetu mam za 400kcpm s realne dosahovanou rychlosti 1.4-1.7 Mbps bez zadneho omezeni / teda ve spicce je v radech najake omezeni /, mam to 24x365h k dispozici / no, obcas k nejakemu vypadku dojde, ale to je snad pochopitelne /
do budoucna / pristi mesic / uz bude lajna 4Mbps, ozyvaj se okolni dediny a kdo vi jak nakonec vse skonci

no a co na to CTc, k smichu nebo k zbliti, vyber si sam

john, 21. 6. 2005 (13:43):

PS, zapomel jsem dodat, ze uz pri zrizovani nasi site a hledani poskytovatele konektivity CTc jednoznacne "vyhral" / jeho cena byla opravdu premrstena, cca 20kkc za 1Mb + 20kkc za to, ze se s nama bude zabyvat (projekt)/
ted je nas v siti cca 90, vsichni jsou jakztakz spokojeni, naprosta vetsina zrusile pevne u CTc, takze jak to chce CTc dostat zpet pod sva "kridla"?
klamavou reklamou, predrazenyma sluzbama / ktere ani nahodou nemuzou konkurovat WiFi neziskovym sdruzenim / nebo jak vlastne chteji oslovit potencialni zakazniky?

btw: proc bych si mel v dnesni dobe opet zrizovat pevnou u CTc, kdyz pouzivam mobil / a protoze malo volam a neSMSkuju, tak za mesic dam mene, nez je pausalni platba za pevnou /, pripojeni k inetu mam za 400kcpm s realne dosahovanou rychlosti 1.4-1.7 Mbps bez zadneho omezeni / teda ve spicce je v radech najake omezeni /, mam to 24x365h k dispozici / no, obcas k nejakemu vypadku dojde, ale to je snad pochopitelne /
do budoucna / pristi mesic / uz bude lajna 4Mbps, ozyvaj se okolni dediny a kdo vi jak nakonec vse skonci

no a co na to CTc, k smichu nebo k zbliti, vyber si sam

john, 21. 6. 2005 (13:30):

bohuzel nemohu souhlasit…
porad maji vazane hlasove sluzby na datove….
jen ten pausal je docela vysoky / draty ci optiku ci digitalizaci zaplatil stat, tj. MY /
k CTc bych se i vratil / holt pevna je pevna /, ale jejich nabidka by musela vypadat opravdu, ale opravdu jinak…

JirkaB, 21. 6. 2005 (12:29):

Souhlasím, opět tendenční štvavý článek, který hned nadpisem má vyvolat negativní reakci na Telecom. Telecom poskytuje kvalitní služby za ceny, které nijak nepřevyšují evropský průměr a chová se tak, jak by se chovala každá firma s odpovídajícím postavením na trhu. Tedy tržně.

john, 21. 6. 2005 (11:45):

no, mas v necem pravdu, ale pricina->dusledek ?

kdo chce a snazi se, tak ma / http://www.wifivit.net /

MartinCZ, 21. 6. 2005 (11:39):

Články na tomto serveru jsem dlouho pravidelně sledoval, ale to co tady poslední dobou předvádíte je už tak trochu křeč krvácejícího prasete. Hledat slovíčka proto abyste mohli zadupat telecum do země za každou cenu a vždy když to půjde. A ještě tak ubohou technikou.

Nesnáším tu žlutou svini i když skrze její dráty net užívám – nic jiného nezbývá.

Každopádně články co tu produkujete už jsou fakt jak od postižených. To si říkáte novináři? Nechcete se na to už vysrat anebo začít zase jako novináři psát? Kolik je autorovi roků? Deset, patnáct?

To co tady píšete nebudu pro příště považovat za důvěryhodné, protože je to bulvár o nekalých praktikách žluté svině a ne server věnující se internetu, který má být pro všechny. To co píšete nemá s novinařinou nic společného. Změňte si server na &quot http://www.internetprotycochtejinadavatnazlutousvi ni.cz"

Už sem nepolezu.

Milan R., 21. 6. 2005 (11:18):

Nevím, jestli v Telecomu jsou tak hloupí nebo spíše tak drzí, když nás krmí takovými údaji, navíc hlášky typu výhodný tarif, zlevňujeme služby, chce se mi z toho blít, na reklamace nereaguji, ze čtvrtka na pátek neuvolnili FUP, takže půl dne jsem jel jen rychlosti 64 kb, ale platím za 1024 kb, už mám připravenou ojednávku u firmy WIA(Telenor), kde za tu samou cenu budu mít rychlost 2M bez limitu a nemusím mít hlasovou službu,
Proto se divím politice TELECOMU, proč i ona takovéto služby nenabídne, aby si udržela zakázniky a ne pořád trvala na tom, že k internetu je nutný hlasový tarif.

Obrbaz, 21. 6. 2005 (11:11):

ADSL od telekomu je maximálně vhodný na víkend na chatu, ale jako "normální" připojení je to peknej fnus.

Kritik, 21. 6. 2005 (10:29):

Urcite lidicki pochopili ze to je sragora od CT a Eurotela.

Jirka, 21. 6. 2005 (09:58):

To je úplná klasika, klamavé reklamy, lživá prohlášení, všechno telekomu opět projde. Řadový podnikatel by za tyhle moresy už dávno dostal tolik pokut, že by zkrachoval.
A že se zastavil růst? No to je snad samozřejmé, ne? Telekom sám dělá kroky, které spadají do konce 90 let minulého století a štve tak sám proti sobě své zákazníky (a nejen zákazníky). Se pak nemůže divit, že kdo může ihned odchází a po takovém šíleném "zlevňování" (tedy zdražení o 100%) odejdou dříve nebo později i ostatní.

Kategorie Bleskovky.

Diskuze: 49 Comments

Navštivte také

Speedmeter Internetu pro všechny

Katalog Wifi sítí

Reklama:

Bleskovky

Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

, 21.9. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

, 28.4. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

, 22.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

, 28.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

, 6.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

, 14.1. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

, 19.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

, 12.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

, 8.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

Ruší vaše vysílače meteoradary? Nově máte 48 hodin na odstranění rušení bez sankce.

, 4.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Ruší vaše vysílače meteoradary? Nově máte 48 hodin na odstranění rušení bez sankce.

Více bleskovek →

Články

Viete čo má spoločné kotol s omrznutými trolejami a anténami?

, 26.1. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete čo má spoločné kotol s omrznutými trolejami a anténami?

Počasie počas Vianoc otestovalo pripravenosť operátorov

, 28.12. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Počasie počas Vianoc otestovalo pripravenosť operátorov

Viete, že aj regionálni operátori majú zaujímavé vianočné ponuky?

, 11.12. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete, že aj regionálni operátori majú zaujímavé vianočné ponuky?

Mobilné služby počas dovolenky

, 10.7. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Mobilné služby počas dovolenky

Svetový deň telekomunikácií a informačnej spoločnosti nám pripomína, ako sa svet vďaka telekomunikáciám zmenil

, 17.5. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Svetový deň telekomunikácií a informačnej spoločnosti nám pripomína, ako sa svet vďaka telekomunikáciám zmenil

Zo súťaže a etického podnikania telekomunikačných operátorov budú profitovať zákazníci

, 29.3. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zo súťaže a etického podnikania telekomunikačných operátorov budú profitovať zákazníci

Viete čo majú spoločné zvieratá ukrývajúce sa pred zimou, stovky kilogramov ľadu a orkán PIT?

, 1.3. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Viete čo majú spoločné zvieratá ukrývajúce sa pred zimou, stovky kilogramov ľadu a orkán PIT?